Weer lekker thuis op de bank

18 februari 2015 - Krommenie, Nederland

Weer lekker thuis op de bank

Deze foto werd gemaakt op 18 februari 2015 in Krommenie, Nederland met een Samsung EK-GC110.

1. Rense van der Heide:
    Beste Roel en Renée,

Welkom terug en veel, heel veel beterschap Roel. Ziek het aub heel goed uit, anders blijf je wekenlang blaffen en in Nederland zijn we daar niet (meer) tolerant mee natuurlijk.
    Nogmaals dank voor de mooi verhalen, het vele eten en drinken en mooie foto's.

Roel, je bent natuurlijk morgen weer niet op de Startbaan, ikke wel. We zien elkaar daar gauw. Ik kom er regelmatig de komende weken.

Groet Rense
  2. Cobie Burger:
    18 februari 2015
    Bedankt voor het gezellig leesmateriaal. Renee ik ben trots op je , zoveel vliegen en dan de kakkerlakken. Welkom thuis jullie.

Groetjes
  3. Ko Uleman:
    18 februari 2015
    Oke rene en roel welkom thuis en maar even lekker bijkomen van al die drukte het beste met roel zijn griep en tot horens. Groetjes ans en ko.
  4. Marga Doncker:
    18 februari 2015
    Lekker weer op je eigen bank
  5. Sasja:
    Welkom thuis en beterschap! Sasja
  6. Babs:
    18 februari 2015
    Welcome home!! Zal even wennen zijn, oa omschakeling temperatuur en hopelijk niet te veel last van jet-lag.
    Heerlijk thuis uitrusten en uitzieken (beterschap.)
    Bedankt voor jullie mooie reis verhalen. Was leuk om te lezen.
    Groetjes Babs
  7. Jaap de Haan:
    18 februari 2015
    Fijn dat jullie heelhuids thuis zijn gekomen. Beterschap Roel!.
    En bedankt voor de mooie foto's en de verhalen,ging er altijd even voor zitten. Wat een indrukken hebben jullie daar opgedaan.
    Tot gauw. groetjes van ons xx